Forsendelse og retur
1. PRISER OG BETALING
Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i NOK.
Hos oss kan du betale med Vipps, Kort og betalingsutsettelse via NEXI checkout.
Betingelser for betalingsutsettelse av faktura finner du i kassen.
2. FRAKT
Vi har fast frakt på 149,- kr pr forsendelse under 1000,- kr. Ved «pakke levert hjem på døra» påføres en frakt på 349,- kr.
Ved ekstra stor pakke kan det påberope ekstra fraktkostnad.
De fleste ordrer er på vei til deg innen 1-2 dager fra bestilling.
Du har også mulighet for å velge en annen leveringsadresse enn din private adresse.
Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til utleveringstedet samme dag som varen mottas.
Pakker som mot formodning ikke hentes og dermed kommer i retur til oss vil bli trukket for kostnadene dette medfører. Inntil 500,-.
3. RETUR
Du har alltid 14 dager full returrett når du handler hos oss. Man kan ombestemme seg. Det som er viktig er at varen er i komplett og ny stand (lik som den ble mottatt). Vi kan ikke godkjenne retur av brukte produkter.
Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta alltid vare på orginalemballasjen til du har bestemt deg for å beholde produktet.
Hvis du vil angre kjøpet ditt står du selv for fraktkostnaden. Send pakke tilbake til oss med angrerettskjema utsendt på e-post etter kjøp er foretatt.
Fyll ut vedlagte angrerettskjema og send pakken til:
Dis Design AS
Nygaardsgata 40
1607 Fredrikstad
4. REKLAMASJON
Er varene dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail, så hjelper vi deg.
Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon.
Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.
Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.
Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på mail før du sender varen.
Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.
5. KUNDESERVICE
Dis Design AS
E-post: post@disdesign.no
Tlf: +47 91 24 04 22